Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the sogoacc domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/chelki.co.il/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the happy-elementor-addons domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/chelki.co.il/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
תהיו מקוריים - חלקי

תהיו מקוריים

אבי גרינצייג

01/26/2023

09:23

StockSnap_QEODLEPYUO

הרה״ג ברוך צבי גרינבוים

פרשת תולדות

אבא, מי הרב שלנו ?
מה עושה יהודי כשיש לו בחיים דאגות וספקות?
מרבקה אמנו מלמדת את כולנו מה עושים.
“ויתרוצצו הבנים בקרבה ותאמר א’כ למה זה אנוכי? – ותלך לדרוש את ה’ – כלומר, שהיא הלכה לבית מדרשו של שם לשאול מה משמעות הקושי שהיא חווה, והיא קיבלה תשובות שהניחו את דעתה, ולמרות שעשיו הוא לא בשורה כל כך ’משמחת’, אבל התמונה התבהרה – היא קיבלה משמעות לקושי..
מכאן, שכליהודי יש רב מוסמך ונגיש, שהוא יכול לשאול ולהתייעץ איתו מה ואיך לעשות באתגרי החיים – הוא יקבל ממנו כח ובהירות לעבור אותם יותר בקלות.
אז אם הבן שלך ישאל: אבא, מי הרב שלנו?
כדאי לך – גם בשבילו – שתהיה לך תשובה מרגיעה..
(חלקי בקהילתי)

סטטוס
לשבת

כמי שעוסק בתחום התקשורת, נדיר שפרסומת – מכל סוג שהוא – צדה את עיניי. ההרגל והמקצוע עושים את שלהם, וגם כך העין האנושית הממוצעת בעידן המודרני נחשפת לפרסום כמעט על כל צעד ושעל, עד שהוא בקושי נקלט לנו בתודעה. כך טבעו של עולם.

ובכל זאת, ‘תפסה אותי’ פרסומת של אחת מחברות הגז, ברחוב ז’בוטינסקי בבני ברק. באמצעות אלמנט פשוט של עשן מדומה שנודף ממנה, העין נמשכת לרגע לראות האם פרצה שם איזו שריפה נסתרת, וממילא אתה מגלה מוצר שמבטיח לך מים חמים בזמינות מלאה. כי זה האתגר הגדול של חברות הפרסום, להצליח להיות החריגים והמקוריים, וגם אם יש להם רק הזדמנות אחת לעשות את הדבר המקורי והמוצלח – הם ינצלו אותו והתוצאה תדבר בעד עצמה.

כמדומני שזהו רעיון שאפשר למנף גם לתחומים אחרים בחיים: אם אתם יוזמים משהו ורוצים להצליח, תנסו להיות ייחודיים, מקוריים, שונים קצת מכל השאר. אל תפתחו ‘עוד שיעור’, תפתחו שיעור עם טאץ’ מיוחד, תוסיפו לו איזו הברקה שתעלה בדעתכם, משהו שיעשה אותו שונה מכל השאר. משהו ש’יפתה’ את המשתתפים הפוטנציאליים להגיע אליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כותרות

כללי

למי קראת שליח?

אקטואליה בהלכה

סכנה, כאן חולה

כללי

מסר מעולם האמת

חינוך

אבות עם בנים

אולי יעניין אותך גם

_53467824-f822-429f-b8fa-e9cb1d1c6d3b
יום בחייו של טכנאי מחשבים
_f33664f9-39b9-4ce5-9527-b38b301417be
לוח השנה היהודי - חלק ב'
סגור נגישות